اعزام فوری برقکار حرفه‌ ای ساختمان

برقکار حرفه ای ساختمان

امروزه داشتن برق، یکی از مهم ترین نیازهای بشر می‌باشد که باعث شده ما راحت تر زندگی کنیم. برقکاری حرفه ای ساختمان یکی از مهم‌ترین اصول یک آپارتمان خوب برای زندگی کردن است. سیم کشی و برقکاری ساختمان کار بسیار دشواری است و هر کسی قادر به انجام آن نیست. پس باید از یک برقکار حرفه‌ ای ساختمان جهت انجام این امر استفاده شود.

از آن جایی که کار با برق بسیار خطرناک است، باید در مواقعی که برق ساختمان یا منزل، ایراد پیدا می‌کند از یک برقکار حرفه ای ساختمان کمک بگیرید. فازینو می‌تواند با فرستادن برقکار حرفه ای ساختمان، مشکلات شما را حل کند.

شماره تماس فازینو : 09194470774

مراحل سیم کشی ساختمان توسط برقکار حرفه ای ساختمان

بهتر است تا ابتدا در مورد مراحل سیم کشی و برقکاری یک برقکار حرفه ای ساختمان آشنا شوید. آگاه بودن از نحوه کار برقکار ساختمان به شما کمک می کند تا به برقکار و تعمیرکار مورد نظر راحت تر اعتماد کنید.

  • در ابتدا، برقکار ساختمان باید نقشه ساختمان را بررسی و تحلیل کند.
  • در این مرحله به وسیله لیزر، فاصله کلید و پریزها با سطح زمین مشخص می‌شود.
  • سپس برقکار ساختمان باید مکانهایی که قرار است لوله‌ها و ورودی‌های برق در آن نصب شوند، با شیار زن مشخص کند.
  • کندن مکان هایی که با شیار زن مشخص شده است.
  • این مرحله نصب کلیدها و پریزها می‌باشد که به قوطی گذاری معروف است. برقکار حرفه ای ساختمان باید قوطی‌ها را با دقت در جای نصب کلیدها، قرار دهد.
  • در این مرحله لوله گذاری توسط برقکار ساختمان انجام می‌شود. (لوله گذاری برای آنتن و سیم‌های برق انجام می‌شود)
  • در مرحله آخر سیم کشی ساختمان انجام می‌شود.

مطالب مشابه: شما عزیزان می توانید در مورد مراحل تعمیرات دوربین مداربسته و یا تعمیرات آیفون تصویری و آموزش آن‌ها نیز در فازینو بخوانید.

مواقع نیاز به برقکار حرفه ای ساختمان

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، برای رفع ایرادات برقی در منزل یا ساختمانتان، می‌بایست از یک برقکار حرفه ای ساختمان کمک بگیرید. حال در چه مواردی باید از یک برقکار حرفه ای ساختمان استفاده کرد؟ جواب‌ها به این صورت می‌باشند:

  • وقتی به رفع اتصالی سیم کشی ساختمان نیاز داریم.
  • وقتی سیم‌های برق اتصالی کرده باشند.
  • وقتی وسایل برقی منزل ایراد پیدا کرده اند.
  • برای سیم کشی کلید و پریز و کولر.

شما به راحتی می توانید با کمک گرفتن از یک امداد برق ساختمان، مشکلات خود را برطرف کنید. برقکار سیار ساختمان با حضور در محل شما نیاز شما را به راحتی رفع می کند.

پیشنهاد ما: اگر برای تعمیرات و برقکاری ساختمان خود نیاز به برقکار دارید، کافیست به صفحه شماره تلفن برقکار ما مراجعه کنید و از تعمیرکاران ما راهنمایی بخواهید.

مواقع نیاز به برقکار حرفه ای ساختمان

استاندارهایی که یک برقکار حرفه ای ساختمان باید رعایت کند!

یک برقکار حرفه ای ساختمان برای اینکه نتیجه مطلوبی از عملکرد خود بگیرد و همچنین دچار آسیب نشود، باید قوانین و نکاتی را مد نظر داشته باشد که به شرح زیر است:

استاندارد بودن فیوزها

فیوزها در قسمت‌های مختلفی از ساختمان نصب می‌شوند. اگر بخواهیم از استاندارد بودن فیوزها مواردی را ذکر کنیم، می‌توان به: فیوز روشنایی 10 آمپر، فیوز پریزها 16 آمپر، فیوز کنتور 25 آمپر و فیوز اصلی ساخاتمان که باید 20 آمپر باشد، اشاره کرد.

سیم کشی درست برای وسایل برقی

یک برقکار حرفه ای ساختمان باید بداند، شخصی که قرار است در این مکان سکونت کند، وسایل برقی خود را در کدام قسمت‌ها قرار می‌دهد. مثلا برقکار ساختمان باید بداند که جای یخچال، گاز، ماشین لباسشویی و دیگر وسایل در کدام قسمت قرار می‌گیرد. وی باید طوری پریزها را نصب کند که نیاز به سیم‌های سیار نباشد. تعداد این پریزها زیاد باشد بهتر است.

رعایت فاصله‌ها در سیم کشی

منظور از رعایت فاصله سیم کشی این است که، برقکار ساختمان باید: فاصله بین پریزها تا کف زمین را 30 الی 40 سانتی‌متر، فاصله کلیدها تا سطح زمین را 110 الی 120 سانتی‌متر و فاصله آویزهای لامپ تا سقف را 30 الی 50 سانتی‌متر در نظر بگیرد. یک برقکار رفع اتصالی باید نسبت به سیم کشی ساختمان و تاسیسات آن اطلاعات کاملی داشته باشد.

استاندار بودن سطح مقطع سیم ها

  1. سیم‌های روشنایی: 1.5 میلی‌متر
  2. سیم‌های پریز: 2.5 میلی‌متر
  3. سیم‌های اصلی برق: 4 میلی‌متر
  4. سیم‌های کولر آبی: 2.5 میلی‌متر
  5. سیم‌های کولر گازی: 4 میلی‌متر

انشعاب ها

کافی بودن ظرفیت انشعاب کنتور جهت حفاظت از وسایل برقی؛ یعنی زمانی که جریان الکتریکی شدت گرفت، ولتاژ کم نشود. انشعاب‌های داخلی باید زیاد باشند. در انتخاب انشعاب داخلی نیز باید دقت داشت تا درصورت سوختن یک فیوز، برق‌های دیگر ساختمان قطع نشوند.

مطلب مرتبط: در هر منطقه‌ای از پایتخت که باشید، برای رفع مشکلات برق ساختمان می‌توانید درخواست اعزام برقکار شبانه روزی شرق تهران و یا مناطق دیگر را به فازینو بدهید.

10 نکته مهم هنگام اتصالی پریز برق توسط آب | حتما بخوانید

نکاتی در نقشه کشی کلیدها و پریزها

زمانی که حرف از نقشه کشی برق ساختمان زده می‌شود، منظور چگونگی ترسیم محل قرار گرفتن کلیدها، پریزها و لامپ‌ها می‌باشد. همچنین مشخص یا در واقع پیش بینی می‌شود که وسایل برقی منزل در کدام قسمت‌ها قرار می‌گیرند تا در آن نواحی از کلیدها و پریزهای بیشتری استفاده شود. اما نکاتی نیز در این زمینه باید رعایت شوند که به آن‌ها اشاره کرده ایم:

  • قرار دادن جعبه تقسیم در مکان‌های مناسب، طوری که باعث بهم ریختن نمای ساختمان نشود. ولی می‌توان آن را در ارتفاع 50 متری سقف قرار داد.
  • تا حد امکان، کلیدها باید در دسترس و جلوی چشم باشد که شخص راحت به آن‌ها دسترسی داشته باشد. طوری که هنگام تاریکی یا قطعی برق چندین دقیقه دنبال کلید نگردد.
  • سیم‌های تلفن باید جدا و مرتب در لوله قرار بگیرند.
  • مکان‌هایی که لوله‌های برق ساختمان در آنجا قرار گرفته اند، نباید به بنای ساختمان آسیبی وارد کند.
  • سیب‌های آنتن و تلوزیون باید در لوله‌های جدا قرار گیرند.
  • لوله‌ها می‌بایست زیر گچ قرار گیرند.
  • اگر سیم‌ها از کف زمین عبور کنند، باید از لوله‌های پلاستیکی یا فولادی اسفاده کرد.
  • پریزهای ایجاد شده در سرویس‌های بهداشتی باید دارای درپوش باشند تا آب به داخل پریز نفوذ نکند.
  • کابل‌های برق هرگز در کف حمام و دیگر مکان‌های مرطوب نصب نشوند.
  • برای راه اندازی هود در آشپزخانه‌ها، می‌توان یک سیم نول و یک سیم فاز از پریز اوجاق گاز گرفته شود.

پیشنهاد مطالعه: جهت درخواست برای اعزام برقکار شبانه روزی شمال تهران و تمامی مناطق تهران با کارشناسان فازینو در تماس باشید.

قیمت برقکاری در تهران

طبق آمارهای گرفته شده، قیمت سیم کشی و برقکشی مکان‌های مختلف ساختمان و منزل، توسط یک برقکار حرفه ای ساختمان، تقریبا بین 50,000 تومان تا 500,000 تومان در نظر گرفته شده است. اما در کل، دستمزد یک برقکار ساختمان بستگی به کارهای مختلفی که انجام می‌دهد دارد. مثلا: متراژی که در آن، برقکاری و سیم کشی انجام می‌دهد، تعداد کلیدها و پریزها و مواردی از این قیبل.

شما می‌توانید با مشاوره گرفتن از همکاران ما، هم از قیمت دقیق برقکاری یک برقکار حرفه ای ساختمان مطلع شوید و هم در صورت تقاضا، برای شما در هر ساعت شبانه روز یک برقکار حرفه ای ساختمان فرستاده می‌شود تا مشکلتان را رسیدگی کند. فازینو در هر ساعتی با اعزام برقکار شبانه روزی تهران آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

ما در این مقاله سعی کردیم تا شما را با اصول اولیه کار برقکار حرفه‌ ای ساختمان و نکاتی که باید رعایت شود، آشنا کنیم. در آخر باز هم تاکید می‌کنیم که اگر تخصصی در سیم کشی و برقکاری ندارید، هرگز به دنبال حل مشکل نروید و سریعا با یک برقکار حرفه‌ ای ساختمان تماس بگیرید. در نهایت از خطرات احتمالی دور می‌مانید و خیالی آسوده دارید.

هزینه خدمات یک برقکار ساختمان چقدر است؟

هزینه خدمات برقکار ساختمان بر حسب تعرفه خدمات برقکاری کشور تعیین می گردد. برای هر یک از خدمات برقکاری در حوزه های صنعتی، خانگی، ساختمان های تجاری، مسکونی و اداری نرخ تعرفه ای تعیین شده است و برقکاران موظف اند طبق همان نرخ تصویب شده هزینه دریافت کنند.

یک برقکار حرفه ای ساختمان چه خدماتی ارائه می کند؟

تمامی خدمات برقکاری از جمله سیم کشی و کابل کشی ساختمان، نصب کلید و پریز، نصب آنتن، تعمیر دوربین مداربسته و آیفون تصویری، نصب و تعمیر دزدگیر و فیوز و دیگر موارد از خدمات برقکار حرفه ای ساختمان هستند.

چگونه یک برقکار ساختمان حرفه ای شویم؟

اگر به کارهای فنی علاقه دارید، حرفه برقکار ساختمان یک گزینه خوب برای شماست. شما می‌توانید از طریق کسب تجربه نزد برقکاران حرفه ای دیگر یا تحصیل در مقطع مهندسی برق، شروع به فعالیت در زمینه برقکاری ساختمان کنید.

سامانه-اعزام-برقکار
4.7/5 - (60 امتیاز)

6 دیدگاه

    • سلام رضای عزیز. بله لطفا برای اطلاعات بیشتر با فازینو تماس بگیرید. 09194470774

  • برقکار اعزامی بسیار دقیق و نودب و کار درست بودن ممنون از شما
    منمنونم از برقکار حرفه ای ساختمان فازینو

    • سلام احمد
      ارائه خدمات برقکاری ساختمان و اعزام برقکار شبانه روزی سیار در تهران از وظایف اصلی فازینو میباشد
      ما همیشه در تلاش هستیم بهترین خدمات برقکاری را به شما هم وطنان ارائه دهیم

  • واقعا ممنونم از خدمات فازینو خیلی خدمات فوق العاده ای رو ارائه دادن
    از سایت های اچاره و تهران برقکاران و برقکار آن و دیگر سایت ها که تماس گرفتم فازینو از همه بهتر بود هم از نظر ارائه خدمات و هم از نظر پاسخ گویی به کاربر
    انشالله همیشه موفق و پیروز باشید

    • سلام الهه نظری
      بسیار خرسندیم که از خدمات ما راضی بودید ، فازینو همیشه در تلاش هست تا بهترین خدمات رو در شهر تهران به شما ارائه بدهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0912 75 25 7730919 44 70 774