بهترین برقکار شبانه روزی شرق تهران

برقکار شبانه روزی شرق تهران

گاهی اوقات برای شما پیش آمده که در هنگام شب مشغول کار با وسایل الکتریکی باشید و برق قطع شود یا وسیله به کلی از کار بیفتد. پیدا کردن متخصص قابل اعتماد با هزینه پرداختی مصوب در منطقه محل سکونت شما کار خیلی دشواری است.

شرکت فازینو با دسته بندی محله‌های شرق تهران به صورت شبانه روزی با پشتیبانی 24 ساعته برای اعزام نیروی برقکار شبانه روزی شرق تهران آماده خدمت گزاری است.

محدوده تحت پوشش برقکار شبانه روزی شرق تهران

محله‌های تحت پوشش برقکار شبانه روزی تهران برای اعزام نیرو در شرق پایتخت شامل موارد زیر می‌شود:

برقکار شبانه روزی ساختمان شرق تهران : تهرانپارس از فلکه اول تا فلکه چهارم، فرجام، رسالت، پیروزی، نیرو هوایی، امام حسین(ع)، دماوند، سراج، شیمران نو، نارمک، هفت حوض، تکاوران، تلفنخانه، نظام آباد، سبلان، دلاوران، هنگام، مجیدیه، سهروردی، سروش، کرمان، رهبر در دشت، استخر، جوادیه، کوهک

برقکار (electrician) کیست؟

به انجام دادن کلیه امور مربوط به، سیم کشی و برق در ساختمان، مراکز اداری و صنعتی و غیرهشغل برقکاری می‌گویند. برقکار سیار به شخصی می‌گویند که حداقل با مدرک دیپلم برق، دانش و توانایی لازم برای برق رسانی به وسایل، مکان‌‌ها، ماشین‌ها و ابزارآلات را داشته باشد.

به طور کلی برقکار باید در امر سیم کشی و عیب یابی اتصالات سیم بسیار ماهر باشد. برقکار باید منظم، دقیق باشد؛ به جزئیات اهمیت بدهد. در این شغل ایمنی حیاتی است و برقکار باید با اصول و دستورالعمل‌های ایمنی به خوبی آشنا باشد و در حین کار از لباس و کفش مناسب استفاده کند.

مطالب مرتبط: یک برقکار ساختمان نیز به طور تخصصی در زمینه سیم کشی، بررسی ایمنی ساختمان و بررسی مدارهای الکتریکی مجتمع تخصص دارد.

اعزام برقکار شبانه روزی شرق تهران

برقکار باید بدن ورزیده و با استقامت داشته باشد؛ چون بیشتر پیش می‌آید که در ارتفاعات بالا کار کند. برخی از برقکارها به صورت محدوده‌ای شروع به انجام فعالیت بدون تعطیلی می‌کنند. اگر محدود شرق پایتخت هستید برای جست‌وجو و یافتن هر چه سریع‌تر برقکار مورد نیاز باید در گوگل برقکار شرق تهران را جستجو کنید تا نتایج دلخواه را بیابید.

بیشتر بخوانید: تیم فازینو همچنین آمادگی اعزام برقکار شبانه روزی غرب تهران و تمامی نقاط پایتخت، حومه و کرج را دارد. جهت تماس با ما به صفحه شماره تلفن برقکار مراجعه کنید.

وظایف برقکار سیار شرق تهران

متخصصان برق می‌توانند در زمینه‌های مختلف از برق کشی مثل: برق کشی ساختمان منازل، برق کشی ادارات، تعمیرات دوربین مداربسته، تعمیرات آیفون تصویری، برق کشی صنعتی تا پروژه‌های بزرگ مهندسی و کنترل فعالیت کنند. برقکار مسئول تست و بازرسی تجهیزات، نصب، اطمینان یافتن از عملکرد درست سیستم‌های برقی، یافتن عیوب و رفع آن‌ها می‌باشد.

برخی از وظایف یک برقکار عبارتند از:

  • طراحی سیستم‌های برقی و روشنایی و نصب آن‌ها
  • نصب سیستم‌های برقی و روشنایی
  • بررسی و حفاظت از سیستم‌های الکتریکی
  • اطمینان یافتن از درست و ایمن کارکردن سیستم‌های الکتریکی
  • نصب و سیم کشی مدارهای دوربین مدار بسته
  • نصب و سیم کشی دزدگیر اماکن
  • طراحی، نصب و سیم کشی سیستم اعلام حریق
  • نصب و سیم کشی تجهیزات حفاظتی
  • نصب و سیم کشی تابلوهای توزیع برق
  • نصب و سیم کشی مدارهای الکتریکی
  • راه اندازی و تعمیر موتورهای الکتریکی
  • نصب و سیم کشی دستگاه‌های حفاظتی
  • آشنایی با تجهیزات ایمنی و حفاظتی

ابزار و مهارت های مورد نیاز برقکار حرفه ای

برای یک تکنسین برق شناخت و استفاده از ابزار و تجهیزات حرف اول را میزند. با کمک ابزار و مهارت استفاده از آن‌ها می‌تواند کارهای خود را به بهترین نحو و با سرعت قابل توجهی پیش ببرد. برخی از ابزارهای مورد نیاز یک برقکار شبانه روزی شرق تهران و یا حتی یک برقکار رفع اتصالی عبارتند از:

  1. انبر دست: وسیله‌ای است برای فرم کاری سیم‌ها که میتوان سیم‌های مفتولی را به فرم دلخواه درآورد و در هنگام کار می‌توان سیم‌های حامل جریان را با آن نگه‌داشت.

ابزار مورد نیاز برقکار شبانه روزی

  1. دم باریک: وسیله‌ای شبیه انبردست است؛ که برای کار در جاهایی کوچک و تنگ که از انبردست نمی‌توان استفاده کرد استفاده می‌شود.
  2. سیم چین: وسیله‌ای است برای بریدن و قطع کردن و شبیه قیچی است که یکی از بهترین و پرکاربرد‌ترین و مهم‌ترین ابزار مورد نیاز یک برق کار به حساب می‌آید.
  3. پیچ گوشتی تخت و 4 سو: وسیله‌ای است برای باز و بسته کردن انواع پیچ متناسب به دو لبه بودن یا 4 لبه بودن و در اندازه‌های متفاوت در بازار موجود است.
  4. دم گرد: ابزاری است شبیه دم باریک با این تفاوت که نوک آن گرد است. از این ابزار برای فرم کاری و بهتر فر دادن سیم‌های مفتولی استفاده می‌شود.
  5. متر: ابزاری جهت اندازه‌گیری طول‌های بزرگ با دقت اندازه گیری یک میلی‌متر مربع از جنس فولاد یا پارچه ساخته می‌شود.

متر‌های نواری فلزی قابل ارتجاع بوده و می‌توان قوس‌ها را نیز به راحتی توسط آن اندازه‌گیری کرد. متر‌های فلزی با قابلیت جمع شدن خودکار در هنگام عدم استفاده در کار که در محفظه فلزی یا پلاستیکی خود بطور کامل جمع می‌شود.

این متر‌ها یعنی متر‌های فلزی در طول‌ها یا اندازه‌های 1 – 2 – 3 – 4 – 5 و 10 متری موجود است. متر‌های پارچه‌ای 50 – 100 به بالا موجود است. امروزه مترهای لیزری برای اندازه گیری دقیق‌تر مورد استفاد قرار می‌گیرد.

  1. قیچی کابل بری: ابزاری است برای قطع کردن و بریدن کابل‌ها در سایز‌های مختلف. این قیچی بصورت کوچک و دستی برای بریدن کابل‌ها با مقطع کوچک انواع قیچی کابل بری به ترتیب زیر است:
  • قیچی‌های بزرگ اهرمی
  • هیدرولیکی که برای بریدن
  1. سوهان: وسیله‌ای برای برداشتن براده‌های ریز و درشت از سطح کار را انجام می‌دهد و سطح کار را صیقلی و بدون شیار می‌کند. سوهان انواع مختلفی دارند و از لحاظ شکل هندسی به صورت‌های سوهان تخت، بغل صاف، گرد، نیم‌گرد، چهار گوش، سه گوش، کاردی، خنجری، زبانه‌ای و گرده ماهی است. از لحاظ نوع آج به سه دسته تقسیم می‌شوند:
    • یک آج که از آن برای سوهان کاری مواد نرم مانند: آلومینیوم – چدن- کائوچو – لاستیک مورد استفاده است.
    • دو آج برای سوهان کاری فلزات سخت مورد استفاده قرار می‌گیرد.
    • آج درشت

پیشنهاد ما: سامانه اعزام برقکار فازینو همچنین امکان اعزام برقکار شبانه روزی شمال تهران و برقکار شبانه روزی جنوب تهران را در کمتر از 30 دقیقه نیز دارد.

مهارت های برقکار شبانه روزی سیار

برقکار شبانه روزی ساختمان شرق تهران 24 ساعته

  1. مته: وسیله‌ای است که برای ایجاد سوراخ وگودال‌های ریز داخل جنس گچی دیوار سنگی و چوبی مورد استفاده برقکار شرق تهران قرار می‌گیرد. برای ایجاد سوراخ‌های گرد عمل سوراخ کاری بوسیله حرکت دورانی مداوم و حرکت پیشروی مته صورت می‌گیرد. سوراخ‌ها ممکن است بصورت راه بر، پله دار یا بن بست باشند.

انواع مته به سه تیپ زیر تقسیم می‌شوند:

  1. تیپ W: دارای زاویه مار پیچ زیاد و برای سوراخ کاری مواد نرم مانند: آلمینیوم و مس بکار می‌روند.
  2. تیپ N: که دارای زاویه مارپیچ متوسط و برای سوراخ کاری مواد کمی سخت مانند: فولاد نرم، فولاد ریخته گری و چدن بکار می‌روند.
  3. تیپ H: دارای زاویه ماپیچ کم و برای سوراخ کاری مواد سخت حتی مانند:فولاد سخت برنج و برنز بکار می‌روند.

برای سوراخ کاری فلزات از مته‌های تیپ HSS ،SS و WS برای سوراخ کاری دیوار‌های بتنی از مته‌های الماسه HM استفاده می‌شود.

مهارت های برقکار شبانه روزی شرق تهران

در این بخش می‌خواهیم به تعدادی از مهارت‌های یک برقکار شبانه روزی شرق تهران اشاره کنیم. تمامی برقکاران تیم فازینو حداقل مهارت‌های زیر را دارند و می‌توانند در زمینه‌های دیگر نیز شما را همراهی کنند.

مهارت‌های یک برقکار سیار شرق تهران عبارت هستند از:

  • مهارت عملی بالا و تخصص در عیب یابی مشکلات سیم کشی
  • توانایی نقشه خوانی فنی، طرح‌های ساختمانی و نمودارهای سیم کشی
  • توانایی کار با دقت و تمرکز زیاد و به صورت سازمان یافته و ایمن
  • توان انجام کار در ارتفاع، فضاهای محدود و شرایط آب و هوایی مختلف
  • توانایی کار تیمی به خصوص در پروژه‌های بزرگ
  • آگاهی از اصول و دستورالعمل‌های ایمنی در کار

تیم فازینو با تمرکز بر روی تربیت و آموزش نیروهای متخصص در زمینه انواع خدمات برقکاری این امکان را فراهم آورده که به صورت 24 ساعته برای ساکنین شرقی پایتخت برقکار شبانه روزی ساختمان شرق تهران را اعزام کند.

چرا باید برقکار شبانه روزی شرق تهران را انتخاب کنید؟

زمانی که به خدمات برقی در شرق تهران نیاز دارید، برقکار شبانه روزی شرق تهران در خدمت شماست:

  • پاسخ سریع: ما درک می‌کنیم که مشکلات برقی ممکن است استرس‌آور باشند. به همین دلیل تضمین می‌کنیم که به تماس‌های شما به سرعت واکنش دهیم تا امنیت و آرامش شما تضمین شود.
  • حرفه‌ای های ماهر: تیم ما از برقکاران ماهر و مجرب تشکیل شده است که تجربه گسترده‌ای در تعامل با مشکلات برقی دارند.
  • دسترسی ۲۴/۷: مشکلات برقی زمانی رخ می‌دهند که مشخصی نمی‌کنند و ما نیز به تماشا نمی‌نشینیم. ما در هر ساعت از شبانه‌روز، شامل تعطیلات، در خدمت شما هستیم تا به مشکلات شما به سرعت پاسخ دهیم.
  • کیفیت کار: ما به ارائه کیفیت بالا افتخار می‌کنیم. برقکاران ما از تجهیزات پیشرفته استفاده می‌کنند و بهترین روش‌های صنعتی را رعایت می‌کنند تا راه‌حل‌های ایمن و موثر ارائه دهند.
  • قیمت‌گذاری شفاف: هیچ هزینه‌ پنهان یا مخفی نداریم. ما قیمت‌گذاری شفاف و تخمین‌هایی را ارائه می‌دهیم تا بدانید از ابتدا چه هزینه هایی را پیش رو دارید.

نتیجه‌گیری

در زمینه خدمات برقی در تهران، برقکار شبانه روزی شرق تهران همیشه همراه شماست. با دسترسی ۲۴ ساعته، حرفه‌ایان ماهر و تعهد به ایمنی و کیفیت، ما به حل مشکلات برقی شما به سرعت و به صورت موثر متعهد هستیم.

برای همه نیازهای برقی خود بی‌تردید با برقکار 09127525773 فازینو تماس بگیرید . ایمنی و رضایت شما اولویت‌ ماست. امروز خدمات ما را کشف کنید و تفاوت را تجربه کنید!

سوالات متداول

چگونه می‌توانم از طریق اینترنت قبض برق خود را پرداخت کنم؟

می‌توانید از طریق سایت‌های مرتبط با شرکت توزیع برق تهران، شرکت برق منطقه‌ای تهران، سازمان نصب و نگهداری نیروی برق، یا از طریق سایت‌های بانک‌ها و شرکت‌های پرداخت آنلاین، قبض برق خود را پرداخت کنید.

چگونه می‌توانم به یک برقکار حرفه‌ای در شهر شرق تهران اعتماد کنم؟

شما می توانید با تیم مجرب فازینو جهت اعزام فروی برقکار شبانه روزی شرق تهران تماس حاصل کنید. میزان رضایت مشتریان ما را در وب سایت فازینو مشاهده کنید.

3.2/5 - (4 امتیاز)

2 دیدگاه

  • باسلام ، برقکار شبانه روزی شرق تهران شامل چه محلاتی هست ؟؟ شامل محله پیروزی و محله محلاتی هم میشه ؟؟

    • سلام نفیسه جان
      برقکار شبانه روزی شرق تهران شامل تمام مناطق و محلات شرق تهران میباشد و تمامی محلات را در بر میکیرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0912 75 25 7730919 44 70 774