برقکار شبانه روزی غرب تهران

برقکار شبانه روزی غرب تهران

یکی از خدمات خوب فازینو، ارسال برقکار شبانه روزی غرب تهران می‌باشد. برقکاری شبانه روزی غرب تهران در تمامی مناطق غرب، در رفع مشکلاتی مانند: رفع اتصالی، تعمیر کولر آبی و گازی، نصب لوستر، سیمکشی ساختمان و غیره، به کمک شما می‌شتابد. اگر در غرب تهران سکونت می‌کنید و مشکلی در مبحث برق برای منزل و یا ساختمانتان پیش آمد، در هر زمانی در روز و شب، فازینو در خدمت شما خواهد بود.

نکات لازم در زمان قطعی برق

باید اول مطمئن شوید که مشکل کلی است (یعنی از اداره برق) یا ساختمان شما ایراد پیدا کرده است. پس برای فهمیدن این موضوع از همسایگان خود سوال کنید. اگر دیگران نیز برق نداشتند، مشکل از اداره برق است، پس با شماره 121 تماس بگیرید و مشکل را ذکر کنید. اما اگر فقط واحد شما برق نداشت، منزل شما به مشکل برخورده است و باید با برقکار سیار تماس بگیرید.

لازم به ذکر است، هرگز خودتان برای رفع مشکل برقی اقدام نکنید؛ زیرا بسیار کار خطرناکی است و با کمی غفلت و نابلدی، به شما آسیب جدی وارد می‌کند و باعث صدمات غیر قابل جبرانی شود. پس حتما با یک برقکار شبانه روزی غرب تهران یا برقکار رفع اتصالی تماس حاصل بفرمایید.

برقکار شبانه روزی غرب تهران و وظایف آن

برقکار شبانه روزی تهران به دو دسته تقسیم می‌شوند: برقکار عمومی و برقکار صنعتی.

 برقکار عمومی با ساختمان‌های مسکونی، تجاری و اداری سر و کار دارند، در حالی که برقکار صنعتی، با شرکت‌ها در ارتباط است. برقکار باید هم در کارش دقت داشته باشد و هم بسیار محتاطانه عمل کند؛ زیرا برقکاری بسیار خطرناک است و یک لحظه غفلت، صدمات جبران ناپذیری وارد خواهد کرد.حال می‌خواهیم به برخی از وظایف برقکار شبانه روزی غرب تهران بپردازیم که عبات اند از:

  • طراحی و نصب سیستم‌های برقی.
  • وسایل الکتریکی را به خوبی بررسی کرده و از درست بودن و خطرناک نبودن آن مطمئن شود.
  • نصب دزدگیر و دوربین مداربسته.
  • نصب و سیم‌کشی سیستم اعلام حریق.
  • آشنایی با تجهیزات ایمنی.

ابزار و لوازم مورد نیاز برقکار شبانه روزی غرب تهران

ابزار و لوازم مورد نیاز برقکار سیار غرب تهران

شخص برقکار سیار غرب تهران برای اینکه به بهترین شکل ممکن مشکل مردم را حل کند و یک برقکار حرفه ای ساختمان  نیز به حساب بیاید، همیشه باید با خود این ابراز را به همراه داشته باشد:

  1. سیم چین
  2. انبردست
  3. ولت‌متر یا فازمتر دوسر
  4. چسب برق
  5. انواع پیچگوشتی‌ها (دوسو و چهارسو)
  6. لامپ جهت تست
  7. دریل شارژی و اجزای آن
  8. انواع پیج، رولپلاک و واشر
  9. کاتر و کابل لخت کن
  10. قیچی کابل بر
  11. فنر سیم کشی
  12. انواع فیوز مینیاتوری و کندکار
  13. انواع کلید و پریز
  14. انواع سیم و کابل

پیشنهاد مطالعه: یک برقکار شبانه روزی ساختمان غرب تهران در تیم فازینو از عهده تعمیرات آیفون تصویری و حتی تعمیرات دوربین مداربسته نیز برمی‌آید.

منبع تغذیه اضطرای برق

زمانی که برق شبکه قطع می‌شود، این نوع منابع وظیفه تامین برق در آن زمان را به عهده دارند. منابع تغذیه اضطرای دو نوع اند: منابع ذخیره کننده و منابع تولیدکننده. اما این دو منبع تغذیه چه وظایفی دارند و وجود آن‌ها چه سودی در زمان قطعی برق خواهد داشت؟

یک برقکار غرب تهران باید با این موارد آشنا باشد. برای جواب دادن و فهم بهتر این سوال و موضوع، ما هر کدام از این منابع را تعریف کرده ایم. پس با ما در ادامه مقاله برقکار شبانه روزی ساختمان غرب تهران همراه باشید.

اعزام برقکار شبانه روزی غرب تهران در کمتر از 30 دقیقه

منابع ذخیره کننده

این نوع منابع مانند باطری کار می‌کنند، در واقع همان باطری هستند؛ یعنی حتی ممکن است شارژ آن‌ها تمام شود. از همین رو باید قابیلت شارژ مجدد داشته باشند. همانطور که می‌دانید، واحد باطری با کیلو وات بر ساعت سنجیده می‌شود و از آنجایی که ولتاژ آن برای ما مشخص است، می‌توان دریافت که باطری چند ساعت قادر به تامین انرژی برای ما می‌باشد.

انرژی این منابع به راحتی قابل استفاده است؛ یعنی اگر به صورت ناگهانی به باطری شارژ شده نیازمند شدید، می‌توانید بدون دردسر از آن استفاده کنید. این امر از مزایای منابع ذخیره کننده می‌باشد. تنها عیب بزرگی که این منابع دارند، دائم و بادوام نبودن آن‌ها است؛ زیرا انرژی تولید نمی‌کنند.

منابع تولید کننده

این نوع منابع مانند ژنراتور عمل می‌کنند؛ یعنی انرژی غیر الکتریکی را به انرژی الکتریکی تبدیل می‌کنند. انرژی وارد شده به این نوع منبع، توسط موتور دیزل تامین می‌شود و علت استفاده از موتور دیزل آن است که، ازران و به صرفه تر است. اما با این حال می‌توان به هر روش دیگری هم انرژی ورودی را تامین کرد.

از معایب این منبع می‌توان به این اشاره کرد که، هنگام قطعی برق، زمانی که (time) منبع می‌خواهد آماده شده و به مصرف کننده فرستاده شود، کمی طولانی است. چیزی بین 5 تا 20 دقیقه طول می‌کشد تا این امر صورت پذیرد. اما از طرفی، این نوع منابع از مزیت‌هایی نیز برخوردارند: مثل طولانی بودن زمان برق دهی. و این برق دهی زمانی به پایان می‌رسد که سوخت آن به اتمام رسیده باشد یا خللی در ساختمان آن ایجاد شده باشد.

نتیجه‌گیری

ما در فازینو، خدمات برقکار سیار غرب تهران را برای ارائه به شما عزیزان داریم. شما می‌توانید از طریق صفحه شماره تلفن برقکار با ما در تماس باشید تا اگر به مشکلی برخوردید، همکاران ما در اسرع وقت و به صورت 24 ساعته به کمک شما بشتابند.

ما همچنین در این مقاله قصد داشتیم توضیحات مختصری راجع به برق، برقکار شبانه روزی غرب تهران به شما ارائه دهیم تا کمی به اطلاعات شما افزوده شود. جهت اعزام برقکار شبانه روزی شرق تهران، برقکار شبانه روزی شمال تهران و برقکار شبانه روزی جنوب تهران نیز می‌توانید با سامانه فازینو در تماس باشید.

سوالات متداول 

آیا نصب کنتور برق الزامی است؟

بله، نصب کنتور برق برای تمام خانه‌ها و محل‌های تجاری و صنعتی الزامی است

آیا با نصب لامپ های LED در مصرف برق صرفه جویی می شود؟

جواب: بله، لامپ های LED نسبت به لامپ های معمولی باعث صرفه‌جویی در مصرف برق می‌شوند.

4.2/5 - (4 امتیاز)

2 دیدگاه

  • سلام برقکار شبانه روزی غرب تهران چه ساعاتی در دسترس هستن ؟ چه مدت زمان طول میکشه به محلات غرب تهران برسن ؟ و هزینه برقکار غرب تهران چقدر هست ؟؟

    • سلام کیانوش
      برقکار شبانه روزی غرب تهران 24 ساعته در تمامی روز های هفته حتی روز های تعطیل در دسترس هستند
      ما در فازینو همیشه در تلاش بودیم حداکثر زمان رسیدن برقکار به محل شما نهایتا 30 دقیقه باشد
      هزینه برقکاری هم با توجه به مشکلات برقی شما متفاوت میباشد برای اطلاع از هزینه ها با شماره 09127525773 تماس بگیرید تا همکاران ما به شما مشاوره رایگان در این خصوص بدهند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0912 75 25 7730919 44 70 774