استخدام برقکار

در اینجا شما می‌توانید به دنبال فرصت‌های شغلی در زمینه برقکاری جهت استخدام برقکار بگردید. برقکاری یکی از شاخه‌های مهم و ضروری در صنعت و ساختمان‌ها بوده که نیاز به تخصص و دانش فنی دارد. در صورت تمایل به کار در این حوزه، ما به شما فرصت‌های شغلی در این زمینه را ارائه می‌دهیم. برای مشاهده فرصت‌های شغلی موجود در حال حاضر، به مطالعه ادامه این مقاله بپردازید.جهت کسب اطلاعات بیشتر، لطفا با ما تماس بگیرید.

شماره تماس ثابت : 55546493-021

شماره تماس همراه : 09127525773 و 09194470774

استخدام برقکار در فازینو

برق کاری یکی از شاخه‌های مهم و حیاتی در صنعت و ساختمان‌ها است که نیاز به تخصص و دانش فنی دارد. در این حوزه، تخصص و تجربه کافی برای اجرای پروژه‌های بزرگ و کوچک در صنعت و ساختمان از اهمیت بالایی برخوردار است. با توجه به رشد روزافزون صنعت ساختمانی و صنعت برق، این رشته از شغل‌ها به عنوان یکی از پرطرفدارترین حوزه‌های شغلی در جامعه محسوب می‌شود. به علاوه، با توجه به تکنولوژی‌های نوین، به‌ویژه در زمینه‌های خانگی و اداری، نیاز به کارشناسان برق کار و تکنسین‌های برق کار بیشتر شده است.

در اینجا ما به دنبال افراد با تجربه و دانش برای انجام پروژه‌های برق کاری در ساختمان‌ها، شرکت‌ها و صنایع هستیم. در صورتی که توانایی اجرای پروژه‌های برقکاری را دارید، باعث افتخار ما خواهد بود که با شما همکار و استخدام برقکار فیازنو شوید.

با توجه به ساختمان سازی‌هایی که امروزه در سطح شهر در حال رشد بوده تمامی این ساختمان‌ها نیازمند به برق کار حرفه‌ای می‌باشند. در تیم بزرگ فازینو تمامی مناطق تهران را تحت پوشش خود قرار داده است تا در زمان بروز هرگونه مشکل برقی با کمترین زمان ممکن تا 30 دقیقه خود را به محل حادثه رخ داده اعزام می شود. فازینو با توجه به قطعی برق و نوسانات برقی که در حال رخ دادن است، نیازمند به برق کار حرفه ای جهت همکاری می باشد.

نیاز های شرایط استخدام برقکار در فازینو

فردی که برای استخدام در فایزینو اقدام می کند، بایستی چندین ویژگی را دارا بوده که از مهم ترین آنها می توان اشاره کرد به مهارت، تجربه فراوان در فعالیت های برقی، رعایت کردن تمامی نکات ایمنی، خوش اخلاق و خوش برخورد بودن با مشتری از سری ویژگی هایی بوده که بایستی دارا باشد.

برای استخدام برقکار در فازینو بایستی تسلط به چند مورد از مواردذکر شده زیر را داشته باشید:

  •     سرویس و عیب یابی کولر آبی
  •     نصب و راه اندازی کولر گازی
  •     نصب و عیب یابی آیفون تصویری ، صوتی و کدینگ (سیم کشی و کابل کشی)
  •     نصب و عیب یابی دوربین های مداربسته مغازه و ساختمان (سیم کشی و کابل کشی)
  •     عیب یابی و سیم کشی تلفن و سانترال
  •     برق کاری و سیم کشی ساختمان، عیب یابی و رفع اتصالی برق ساختمان
  •     نصب و عیب یابی چراغ، لامپ های سنسور دار و تایمر چراغ های راه پله و غیره
  •     متعهد به کار، وظیفه شناس، منضبط، سخت کوش و تحویل کار به صورت اصولی و تمیز
  •     نصب و تعمیر کلید های تک پل و دوپل
  •     ترجیحا دارای وسیله نقلیه (موتور سیکلت)

استخدام برقکار تهران

استخدام برق کار شبانه روزی

از سری ویژگی‌هایی که در تیم فازینو  می‌توان به آن اشاره کرد، شرایط برقکار شبانه روزی تهران می‌باشد، که با اعزام فوری برق‌ کار در هر ساعت از طول شبانه روز برای ارائه خدمات آماده باش بوده. با توجه به دارا بودن برقکار حرفه ای ساختمان در فازینو، تمامی مراحل عیب یابی و رفع خرابی موارد فوق ذکر شده در بخش بالا می‌توانند هموطنان تماس حاصل کنند. لازم به ذکر است که فردی که به عنوان استخدام برقکار به فازینو مراجعه می‌کند این بخش به صورت دل بخواهی می‌باشد.

مناطق تحت پوشش فازینو

ما در تیم فازینو با توجه به دارا بودن تکنسین های حرفه‌ای در حوزه فعالیت‌های برقی در تمامی نقاط و مناطق تهران آماده خدمت رسانی به هموطنان ارجمندمان بوده و از همه مهم تر این است که در کمتر از 30 دقیقه به محل اعزام شده تا تمامی مشکلات شما را رفع کنیم. تیم فازینو برای تحت پوشش قرار دادن تمام مناطق 22 گانه تهران، آمادگی خود را برای استخدام برقکار جهت همکاری در تیم فازینو اعلام می‌کند.

جمع بندی

فازینو با توجه به گستردگی  نقاط تحت پوششی که دارد، تصمیم به بزرگتر کردن خانواده برقکاران خود را در دستور کار قرار داده و این امر موجب شده است که نوع خدمات دهی تیم فازینو با استخدام برقکار افزایش پیدا کند. با توجه به شرایط فوق ذکر شده شما می‌توانید با تیم مشاوره‌ای ما تماس حاصل کرده و جهت مصاحبه به دفتر شرکت فازینو مراجعه کنید، تا در صورت صلاحیت به ما این افتخار را داده تا با شما همکاری خوبی را آغاز کنیم.

در نهایت، باید گفت که انتخاب شغل در زمینه برقکاری به دلیل پرطرفدار بودن و نیاز بازار کار، به عنوان یک گزینه عالی در مسیر شغلی در نظر گرفته می‌شود.

سوالات متداول

آیا وسیله نقلیه برای استخدام برقکار لزوم دارد؟

بله ، داشتن وسیله نقلیه موتور سیکلت الزامی بوده زیرا با توجه به ترافیک حاکم در تهران فقط با موتور سیکلت می توان در کمترین زمان به مقصد اعزام شد.

حقوق و مزایا برای استخدام برقکار به چه شکل می باشد؟

حقوق در نظر گرفته شده برای استخدام برقکار به صورت درصدی میباشد.

0912 75 25 7730919 44 70 774