امداد برق ساختمان

امروزه یکی از مهمترین خدماتی که در فازینو قابل ارائه می باشد، امداد برق ساختمان بوده، با توجه به نوسانات برقی موجود در کلان شهرها اعم از پایتخت این سری مشکلات قطعی، اتصالی و خرابی ها وجود دارد. امداد برق ساختمان نیز به طور شبانه روزی و 24 ساعته آماده خدمت رسانی به هممیهنان عزیزمان می‌باشد.

در صورتی که هرگونه مشکل برقی اعم از اتصالی کردن کابل کشی ساختمان، کابل کشی و سیم کشی برق آسانسور، صفر تا صد سیم کشی و کابل کشی ساختمان از جمله خدماتی بوده است که شما می‌توانید با امداد برق ساختمان فازینو تماس حاصل و ثبت درخواست خدمات خود را انجام دهید.

درخواست امداد برق ساختمان

برای ثبت درخواست امداد برق ساختمان نیز می‌توانید از تنها پلتفرم ثبت درخواست خدمات فازینو اقدام کرده و در کمتر از 30 دقیقه برقکار به محل مربوطه اعزام می گردد. هنگامی که درخواست امداد برق ساختمان را ثبت کرده اید، تیم فازینو با اعزام مجرب ترین، با تجربه ترین، فنی ترین و متخصص ترین افراد خود را به محل اعزام می کند.

از سری روش های ثبت درخواست برقکار می توان اشاره کرد به مهم ترین و بهترین روش که شما تنها کافی است با یکی از شماره های موجود در سایت تماس حاصل کرده و درخواست خود را ثبت کنید.

امداد برق ساختمان تهران

خدمات قابل ارائه برقکار فازینو

  • انجام صفر تا صد سیم کشی ساختمان
  • عیب یابی و رفع اتصالی کابل کشی ساختمان
  • بستن یا اضافه کردن انشعابات برق ساختمان
  • تعمیر و نصب انواع کابل کشی دوربین های مداربسته
  • ارائه انواع خدمات سیم کشی توکار و روکار ساختمان

برای اخذ شماره تلفن برقکار فازینو تنها کافیست با جست و جو در موتورهای جست و جو موجود با نام برقکار شبانه روزی تهران، شماره تلفن برقکار فازینو را یافته و تماس حاصل کرده و ثبت درخواست کنید

 امداد برق ساختمان شبانه روزی

از جمله خدماتی که تیم فازینو ارائه می دهد می توان اشاره کرد به مهم ترین بخش آن یعنی ارائه خدمات به صورت شبانه روزی، به طوری که برخی از وسایل ساختمانی مانند دوربین مداربسته، سیم کشی آسانسور، سیم کشی درب اتوماتیک پارکینگ و غیره که به طور دائم بایستی در فعالیت بوده باشند در هنگام خرابی و بروز هرگونه مشکل می توانید با فازینو تماس گرفته و خدمات خود را ثبت کنید.

 امداد برق ساختمان شبانه روزی

استخدام برقکار در فازینو

اگرچه شما هم یک برقکار مجربو با تجربه می باشید می توانید با مراجعه به صفحه استخدام برقکار در فازینو، تماس حاصل کرده و رزومه کاری خود را ارسال کنید. برای استخدام شدن در تیم فازینو تنها کافیست تعدادی از مهارت های رفع اتصالی سیم کشی برق، تعویض یا نصب فیوز های برق، سیم کشی ساختمان و تمامی فعالیت های مربوط به برق را تجربه داشته باشد.

یکی از مهمترین شرایط استخدام برقکار در فازینو دارا بودن وسیله نقلیه (موتور سیکلت) می باشد زیرا برای اعزام به محل با وجود ترافیک های شهری بایستی با وسیله نقلیه به سرعت خود را به محل مورد نظر برساند.

کلام آخر

با توجه به مشکلاتی که وجود دارد و انجام دادن فعالیت های برقی برای افرادی که تجربه کافی ندارند بسیار خطرناک می باشد. بایستی تمامی فعالیت های موجود برقی را به تکنسین یا متخصص آن بسپارید. ما در تیم فازینو آماده ارائه انواع خدمات به شما می باشیم.

سوالات متداول

در صورت بروز اتصالی کردن برق ساختمان چه عملی باید انجام دهیم؟

در هنگام قطع و وصل شدن یا اتصالی کردن کابل های ساختمان تنها کاری که بایستی سریع انجام دهید، فیوز های موجود در ساختمان را قطع کرده و با متخصص مربوطه تماس حاصل کنید..

در هنگام بروز مشکل برق یا اتصالی شدن برق ساختمان، برقکار ساختمان چگونه پیدا کنیم؟

در هنگام بروز مشکل برقی، تنها کافیست که با جست و جو کردن در موتور جست و جو شماره تماس برقکار فازینو را بیابید و تماس حاصل کنید.

 

0912 75 25 7730919 44 70 774