برقکار ساختمان علم و صنعت

امروزه داشتن برق به یکی از اساسی‌ترین نیازهای مردم تبدیل شده است؛ به طوری که در صورت قطعی آن، مردم قادر به انجام بسیاری از کارهای روزمره خود نخواهند بود. منطقه علم و صنعت نیز یکی از مناطق تحت پوشش سامانه اعزام برقکار فازینو است که، شما می‌توانید در صورت ایجاد هرگونه مشکل برقی، از برقکار ساختمان علم و صنعت کمک بگیرید.

خدمات برقکار ساختمان علم و صنعت

آیا می‌دانید، سیم کش ساختمان علم و صنعت چه کارها و خدماتی را به شما ارائه می‌دهد؟ در ادامه به معرفی برخی از این خدمات پرداختیم، اما توجه داشته باشید که، این موارد تنها بخشی از خدمات برقکار ساختمان علم و صنعت است. این خدمات عبارتند از:

  • سیم کشی روکار و توکار
  • نصب، تعویض و تعمیر کلید برق
  • سیم کشی ارت
  • عیب یابی و تشخیص محل اتصال برق
  • سیم کشی لوستر و نصب آن
  • نصب و تعمیر سیستم اعلام حریق
  • نصب داکت
  • نصب و تعمیر دزدگیر
  • رفع اتصالی سیم کشی ساختمان
  • نصب و تعمیرات دوربین مداربسته
  • تعمیر فیوز و جعبه تقسیم برق
  • نصب و تعمیر تابلوهای برق
  • نصب اصولی دوربین مداربسته
  • نصب و تعمیر سیستم اعلام حریق

تیم برقکار سیار مجرب فازینو در تمامی نقاط تهران به صورت شبانه روزی فعالیت خواهد داشت.
شما میتوانید در صورت قطعی برق در هر ساعت از شبانه روز، به راحتی و فقط با یک تماس با شماره مجموعه فازینو 773 25 75 0912774 70 44 0919 برقکار ساختمان شبانه روزی تهران درخواست نمایید.

مطلب پیشنهادی: برقکار حرفه ای ساختمان و برقکار رفع اتصالی

مراحل سیم کشی ساختمان توسط سیم کش ساختمان علم و صنعت

برقکار حرفه‌ای ساختمان، ابتدا نقشه ساختمان را با مورد بررسی قرار داده، سپس فاصله کلیدها از سطح زمین را اندازه گیری می‌کند. به کمک شیار‌زن‌ها و کندن آن، مکان‌ها ورودی‌ها را مشخص می‌کند و پس از آن به نصب کلیدها در محل مورد نظر اقدام می‌کند. در آخر نیز سیم کشی ساختمان را مطابق با لوله‌های آنتن و سیم کشی انجام می‌دهد.

هزینه خدمات برقکار ساختمان علم و صنعت در فازینو به چه صورت است؟

مهم‌ترین موضوع هنگام درخواست یکی از خدمات سیم کش ساختمان علم و صنعت، داشتن اطلاعات در رابطه با هزینه آن است. باید خدمتتان عرض کنیم که، فازینو بر خلاف دیگر رقبای خود، هزینه ایاب و ذهاب دریافت نمی‌کند. این بدان معناست که، شما تنها هزینه خدمات برقکاری را طبق تعرفه اتحادیه برقکاران پرداخت می‌کنید.

هزینه برقکاری برای خدماتی مانند سیم کشی روکار و توکار متری 5500 الی 6500 تومان است. همچنین برای تعویض کلید و پریز ساختمان برای هر عدد 6000 تومان است.

لازم به ذکر است، اگر هم نیاز به برقکار ساختمان علم و صنعت برای نصب کلید و پریز به همراه سیم کشی و قرار دادن قوطی دارید، برای هر عدد باید 8000 تومان پرداخت نمایید. دستمزد برقکاران فازینو بنا به نرخ بازار بین 80 تا 900 هزار تومان متغیر است. برای استعلام هر یک از موارد بالا می‌توانید با اتحادیه و صنف برقکاران پایتخت تماس بگیرید.

سخن آخر

راه اندازی، نصب و تعمیرات وسایل و لوازم الکتریکی نیاز به تخصص و تجربه بالایی دارد. لازم به ذکر است، در صورتی که نکات ایمنی در انجام امور برقی رعایت نشود، جان شما در خطر افتاده و باعث ایجاد خسارات مالی و جانی می‌شوید.

سیم کش ساختمان علم و صنعت

در پایان به شما خوبان پیشنهاد می‌کنیم که جهت درخواست مشاوره رایگان و اعزام سیم کش و برقکار ساختمان علم و صنعت با فازینو 09194470774 در تماس باشید. همکاران ما، در صورتی که با مشکل جزئی رو به رو شده باشید، شما را راهنمایی می‌کنند تا خودتان مشکل را برطرف کنید و اگر مشکل تخصصی باشد، در کمتر از 30 دقیقه در محل مورد نظر شما حضور خواهند داشت.

برقکار در علم وصنعت ، برقکار شبانه روزی در علم وصنعت ، برقکار سیار در علم وصنعت ، برقکار شبانه روزی ساختمان در علم وصنعت ، برقکار ساختمان علم وصنعت ، برقکار سیار ساختمان علم وصنعت ، برقکار فوری در علم وصنعت ، برقکار سیار شبانه روزی در علم وصنعت ، برقکار ساختمان شبانه روزی در علم وصنعت ، برقکار شبانه روزی سیار در علم وصنعت ، برقکار ساختمان سیار در علم وصنعت

برق کار در علم وصنعت ، برق کار شبانه روزی در علم وصنعت ، برق کار سیار در علم وصنعت ، برق کار شبانه روزی ساختمان در علم وصنعت ، برق کار ساختمان علم وصنعت ، برق کار سیار ساختمان علم وصنعت ، برق کار فوری در علم وصنعت ، برق کار سیار شبانه روزی در علم وصنعت ، برق کار ساختمان شبانه روزی در علم وصنعت ، برق کار شبانه روزی سیار در علم وصنعت ، برق کار ساختمان سیار در علم وصنعت

امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0912 75 25 7730919 44 70 774