سیم-کش-و-برقکار-ساختمان-مطهری1

امروزه کمتر ساختمانی وجود دارد که نیاز به برقکار ساختمان مطهری نداشته باشد. سیم کشی یکی از مراحل اصلی ساختمان سازی است. اگر سیم کشی و برقکاری ساختمان به درستی انجام نشود یا در آن ضعف وجود داشته باشد، مشکلات جدی پس از ساخت به وجود خواهد آمد. اما جای نگرانی وجود ندارد. اگر از اهالی منطقه مطهری هستید، فازینو بهترین سیم کش و برقکار ساختمان مطهری را برای شما اعزام می‌کند.

تیم برقکار سیار مجرب فازینو در تمامی نقاط تهران به صورت شبانه روزی فعالیت خواهد داشت.
شما میتوانید در صورت قطعی برق در هر ساعت از شبانه روز، به راحتی و فقط با یک تماس با شماره مجموعه فازینو 773 25 75 0912 – 774 70 44 0919 برقکار ساختمان شبانه روزی تهران درخواست نمایید.

سیم کشی اصولی ساختمان

به طور کلی سیم کشی ساختمان به دو صورت جلویی و توکار انجام می شود که هر کدام ممکن است شرایط و مراحل خاص خود را داشته باشند. برقکار ساختمان مطهری و برقکار شبانه روزی تهران سیم کشی را اینگونه انجام می دهد:

  • سیم کشی سطحی: نوعی سیم کشی است که سیم ها از طریق گچ دیوار و آزادانه از طریق لوله ها و کانال ها عبور می کنند و همه این سیم ها قابل مشاهده هستند و در صورت آسیب دیدن به راحتی در محل شما پیدا می شوند.اما سیم کشی تعبیه شده عوارض بیشتری دارد و بسته به موقعیت ساختمان ها یا مواردی مانند دکوراسیون و زیبایی، ارزش مالی و اهمیت امنیت در مکان های مختلف به سه روش قابل انجام است.
  • سیم کشی با جعبه توزیع: در این روش کابل های برق به صورت افقی بالای دیوارها و در مجرای برق کشیده می شوند و جعبه های توزیع در جاهایی که لازم است (بالای پریز و کلید) و در فاصله 30 سانتی متری از سقف ساختمان قرار می گیرند.                                                                                    امکان تقسیم کابل در آن وجود دارد. روش سیم کشی جعبه توزیع در گذشته بسیار بیشتر مورد استفاده قرار می گرفت، اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ابزارهای سیم کشی به روز، استفاده از آن کمتر شده است. البته عیب یابی و امنیت این روش با روش های فعلی قابل مقایسه نیست و به همین دلیل به عنوان یک روش کلاسیک و قدیمی شناخته می شود.
اعزام برقکار ساختمان مطهری
  • سیم کشی با کلید و جعبه پریز به جای جعبه اتصال: همانطور که از نام آن پیداست در این روش به جای جعبه اتصال از کلید و سوکت باکس استفاده می شود. لازم است در هنگام نصب کلید و پریز فضای کافی برای کابل ها ایجاد شود تا کلید و پریزها به راحتی در جعبه نصب شوند.

لازم به ذکر است که به طور معمول جعبه های کلید و پریز فضای کافی برای توزیع کابل ها را ندارند و برای اطمینان از فضای کافی کابل ها باید پشت جعبه ها بریده شود تا فضای کافی ایجاد شود. در این روش سیم های روشنایی از سیم های دوشاخه جدا شده و برای هر دو قسمت از سیم کشی برقکار رفع اتصالی جداگانه استفاده می شود.

مهارت های سیم کش ساختمان مطهری و برقکار ساختمان مطهری

از آنجایی که فازینو مجرب ترین برقکارها را دارد، مهارت های برقکار ساختمان مطهری را برای شما فهرست کرده ایم:

با توجه به قدمت ساختمان:

  • به حذف انواع مواد قابل اشتعال و اشتعال از محل توجه کنید.
  • به حذف مواد اسیدی و قلیایی توجه کنید.
  • توجه به نشتی و اتصالات
  • استفاده از کلیه ابزار و لباس های تخصصی و عایق.
  • برق را با فازمتر چک کنید
  • محیط خطرناک ساکنین را تخلیه کنید.
  • سیم کشی به صورت استاندارد و به گونه ای که برای کودکان و سایر افراد خطرناک نباشد.

مطلب پیشنهادی: برقکار ساختمان میدان جهاد و برقکار ساختمان جنت

اعزام سیم کش ساختمان مطهری

برای خدمت

برقکار شبانه روزی (خدمات برقکاری ساختمان در مطهری) تهران

از ما قیمت بگیرید و در کمترین زمان ممکنه سفارش خودتون رو ثبت کنید.

راه ارتباط با سیم کش و برقکار ساختمان مطهری

شما با یک تماس می‌توانید در کمتر از 30 دقیقه یک برقکار ساختمان مطهری و سیم کش ساختمان مطهری درخواست دهید. توجه داشته باشید، خدمات تیم فازینو علاوه بر نصب و تعمیرات برقی، شامل نصب دوربین و مشاوره نیز می‌شود. پس با شماره تلفن 09194470774 تماس بگیرید و به طور کامل مشکلات خود را شرح دهید.

مدت زمان ارسال برقکار چقدر است؟

در کمتر 30 دقیقه برقکار فازینو به محل اعزام می گردد.

برقکار در مطهری ، برقکار شبانه روزی در مطهری ، برقکار سیار در مطهری ، برقکار شبانه روزی ساختمان در مطهری ، برقکار ساختمان مطهری ، برقکار سیار ساختمان مطهری ، برقکار فوری در مطهری ، برقکار سیار شبانه روزی در مطهری ، برقکار ساختمان شبانه روزی در مطهری ، برقکار شبانه روزی سیار در مطهری ، برقکار ساختمان سیار در مطهری

برق کار در مطهری ، برق کار شبانه روزی در مطهری ، برق کار سیار در مطهری ، برق کار شبانه روزی ساختمان در مطهری ، برق کار ساختمان مطهری ، برق کار سیار ساختمان مطهری ، برق کار فوری در مطهری ، برق کار سیار شبانه روزی در مطهری ، برق کار ساختمان شبانه روزی در مطهری ، برق کار شبانه روزی سیار در مطهری ، برق کار ساختمان سیار در مطهری

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0912 75 25 7730919 44 70 774