موکاپ فازینو22

امروزه داشتن برق، یکی از مهم ترین نیازهای بشر می‌باشد که باعث شده ما راحت تر زندگی کنیم. برقکاری ساختمان یکی از مهم‌ترین اصول یک آپارتمان خوب برای زندگی کردن است. از آن جایی که کار با برق بسیار خطرناک است، باید در مواقعی که برق ساختمان یا منزل، ایراد پیدا می‌کند از یک برقکار و سیم کش ساختمان کمک بگیرید.

تیم برقکار سیار مجرب فازینو در تمامی نقاط تهران به صورت شبانه روزی فعالیت خواهد داشت.
شما میتوانید در صورت قطعی برق در هر ساعت از شبانه روز، به راحتی و فقط با یک تماس با شماره مجموعه فازینو 773 25 75 0912 – 774 70 44 0919 برقکار ساختمان شبانه روزی تهران درخواست نمایید.

 فازینو می‌تواند در کمترین زمان ممکن بهترین، مجرب‌ترین و نزدیکترین متخصصین برقکار ساختمان کاج و سیم کش ساختمان کاج را فرستاده و سفارش شما را رویت کرده و اقدام به دریافت سفارش برقکاری ساختمان شما نموده و به بهترین شکل ممکن و با قیمت مشخص سفارش شما را انجام دهند.

مراحل سیم کشی و برقکاری ساختمان توسط برقکار ساختمان کاج و سیم کش ساختمان کاج

بهتر است ابتدا با مراحل برقکار ساختمان کاج و سیم کش ساختمان کاج آشنا شوید. آگاه بودن از نحوه کار برقکار ساختمان به شما کمک می کند تا به برقکار و سیم کش مورد نظر راحت تر اعتماد کنید.

  • در ابتدا، برقکار ساختمان باید نقشه ساختمان را بررسی و تحلیل کند.
  • در این مرحله به وسیله لیزر، فاصله کلید و پریزها با سطح زمین مشخص می‌شود.
  • سپس برقکار ساختمان کاج باید مکانهایی که قرار است لوله‌ها و ورودی‌های برق در آن نصب شوند، با شیار زن مشخص کند.
  • کندن مکان هایی که با شیار زن مشخص شده است.
  • این مرحله نصب کلیدها و پریزها می‌باشد که به قوطی گذاری معروف است. برقکار باید قوطی‌ها را با دقت در جای نصب کلیدها، قرار دهد.
  • در این مرحله لوله گذاری توسط برقکار ساختمان انجام می‌شود. (لوله گذاری برای آنتن و سیم‌های برق انجام می‌شود)
  • در مرحله آخر سیم کشی ساختمان انجام می‌شود.
  • مطلب پیشنهادی: سیم کش ساختمان جمهوری
سیم کش ساختمان کاج

استانداردهایی که برقکار ساختمان کاج باید رعایت کند!

یک برقکار و سیم کش برای اینکه نتیجه مطلوبی از عملکرد خود بگیرد و همچنین دچار آسیب نشود، باید نکاتی را مد نظر داشته باشد که به شرح زیر است:

  • استاندارد بودن فیوزها: استاندارد فیوزها به این صورت است که فیوز روشنایی 10 آمپر، فیوز پریزها 16 آمپر، فیوز کنتور25 آمپر و فیوز ساختمان باید 20 آمپر باشد.
  • سیم کشی درست برای وسایل برقی: برقکار باید محل قرار دادن وسایل برقی فرد را در نظر بگیرد تا طوری پریزها را نصب کند که نیازی به سیم‌های سیار نباشد.
  • رعایت فاصله‌ها در سیم کشی: یک برقکار رفع اتصالی حرفه‌ای باید فاصله‌ها را بداند و از تاسیسات ساختمان اطلاعات کافی داشته باشد.
  • استاندار بودن سطح مقطع سیم ها: سیم‌های روشنایی 1.5 میلی‌متر، سیم‌های پریز 2.5 میلی‌متر، سیم‌های اصلی برق 4 میلی‌متر
  • انشعاب ها: باید میزان کافی بودن ظرفیت انشعابات کنتور برای محافظت از وسایل برقی در نظر گرفته شود.
  • مطلب پیشنهادی: برقکار ساختمان پیروزی
اعزام برقکار و سیم کش

کلام آخر

ما در این مقاله سعی کردیم تا شما را با اصول اولیه کار برقکار شبانه روزی تهران و سیم کش ساختمان و نکاتی که باید رعایت شود، آشنا کنیم. شما می‌توانید با مشاوره گرفتن از همکاران ما، هم از قیمت دقیق برقکاری و همچنین برقکار ساختمان کاج مطلع شوید و هم در صورت تقاضا، برای شما در هر ساعت شبانه روز یک برقکار و سیم کش ساختمان فرستاده می‌شود تا مشکلتان را رسیدگی کند. فازینو آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

برقکار در کاج ، برقکار شبانه روزی در کاج ، برقکار سیار در کاج ، برقکار شبانه روزی ساختمان در کاج ، برقکار ساختمان کاج ، برقکار سیار ساختمان کاج ، برقکار فوری در کاج ، برقکار سیار شبانه روزی در کاج ، برقکار ساختمان شبانه روزی در کاج ، برقکار شبانه روزی سیار در کاج ، برقکار ساختمان سیار در کاج ، برق کار در کاج

برق کار شبانه روزی در کاج ، برق کار سیار در کاج ، برق کار شبانه روزی ساختمان در کاج ، برق کار ساختمان کاج ، برق کار سیار ساختمان کاج ، برق کار فوری در کاج ، برق کار سیار شبانه روزی در کاج ، برق کار ساختمان شبانه روزی در کاج ، برق کار شبانه روزی سیار در کاج ، برق کار ساختمان سیار در کاج

امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0912 75 25 7730919 44 70 774