تعمیر آیفون تصویری

می‌توان گفت آیفون تصویری یکی از ضروری‌ترین وسایل در خانه‌ها به شمار می‌آید و اگر این دستگاه در خانه ما نباشد، باید هر روز زحمت زیادی را متحمل بشویم. امروزه، قیمت وسایل الکترونیکی بسیار بالارفته و نمیتوان آن‌ها را با وسایل نو جایگزین کرد. و در همچین مواقعی ما به دنبال تعمیر این وسایل می‌رویم. چرا که صرفه اقتصادی بیشتری برای ما دارد.

تعمیر آیفون تصویری هم از این قضیه مستثنی نیست و هنگام خراب شدن آن بهتراست که با یک تعمیرکار خبره تماس بگیریم.

تعمیرکار آیفون تصویری شبانه روزی: 773 25 75 0912774 70 44 0919
تکنیسین برق مجموعه فازینو در تمامی محله های تهران، با تخصص بالا و تجهیزات کامل در سریع ترین زمان ممکن در خدمت شما میباشد. اعزام فوری تعمیرکار آیفون تصویری در مناطق تحت پوشش مجموعه فازینو در تهران در کمتر از 15 دقیقه صورت می پذیرد.

البته بهتر است با جایی تماس بگیرید که مطمئن باشد و سابقه زیادی در این کار داشته باشد. زیرا اگر با تعمیرکاری ناکاربلد تماس بگیرید. احتمال دارد برد را بسوزاند و خرابی دستگاه شما را بیشتر کند و یا اینکه هنگام تعویض قطعه، قطعه ای بی کیفیت جایگذاری کند.

بیشترین خرابی‌ها و تعمیر آیفون تصویری

بیشترین خرابی آیفون تصویری مربوط به قطعه‌ای به نام برد تغذیه می‌باشد. همه آیفون تصویری های موجود در بازار دارای یک منبع تغذیه هستند. برد تغذیه نیروی تولید شده را که بین 14 تا 16 ولت است را به برد قلابک جهت کارکرد دستگاه میرسانند. برد قلابک کار برقرسانی به قسمت‌های مختلف دستگاه را برعهده دارد. البته برد قلابک بعد از برد تغذیه بیشترین مقدار خرابی را دارد.

در ایران برندهای مختلفی از آیفون‌های تصویری موجود می‌باشد. اما این آیفون‌ها شباهت‌های زیادی به یکدیگر دارند. چراکه اولین برند معروف که وارد ایران شد مربوط به برند کوماکس بود که باقی شرکت‌ها با الگوبرداری از آن آیفون تصویری تولید کردند.

تعمیر آیفون تصویری در قسمت های مختلف

قبل از تعمیر هر دستگاهی باید با عملکرد و کاربرد قطعات آن آشنا باشیم. تا بتوانیم به خوبی عیب‌یابی کرده و دستگاه را تعمیر کنیم.

  1. مانیتور داخلی
  2. پنل‌های بیرونی
  3. سوئیچرها
  4. ترانس و متعلقات آن

پیشنهاد فازینو: شما می‌توانید از طریق فازینو یک برقکار سیار درخواست دهید تا مشکلات اتصال شما را رفع کند. همچنین به طور اختصاصی امکان اعزام برقکار رفع اتصالی وجود دارد.

تعمیرکارآیفون تصویری

تعمیر مانیتور داخلی آیفون تصویری

منظور از مانیتور، همان مانیتور داخل واحدها می‌باشد. هر مانیتور برای کارکردن نیاز به قطعات زیر دارد:

  1. برد تغذیه
  2. برد قلابک
  3. برد تصویر
  4. صفحه کلید

آی سی ها نقشی بسیار اساسی در تعمیرات آیفون تصویری دارند. در ادامه با انواع آی سی های موجود در آیفون تصویری اشاره می‌کنیم.

  1. آی سی تولید زنگ
  2. آی سی تایمر
  3. آی سی تقویت صدا

مشکلات ایجاد شده در خرابی آی سی تولید و تقویت صدای زنگ چیست؟

مشکلاتی که در اثر خرابی آی سی تولید و تقویت صدای زنگ ایجاد می‌شود شامل چه مواردی است؟

  1. نبودن کامل صدا
  2. قطع شدن صدای زنگ هنگام پخش
  3. ایجاد صدای ناهنجار هنگام پخش صدا
  4. ضعیفی صدا

نقش سیم‌کشی در تعمیر آیفون تصویری

سیم کشی نقش بسیار مهمی در تعمیر آیفون تصویری دارد. سیم‌کشی تاثیر مستقیمی در طول عمر و با کیفیت بودن صدا و تصویر دارد. اگر سیم‌کشی آیفون تصویری به درستی صورت نگرفته باشد مشکلات زیر به وجود می‌آید.

  1. قطع و وصل شدن تصویر
  2. وجود نویز در تصاویر
  3. وجود نویز در صدا
  4. نداشتن صدای زنگ
  5. خرابی پیاپی آیفون تصویری

پیشنهاد مطالعه: فازینو سامانه اعزام برقکار به صورت شبانه روزی، توانایی اعزام برقکار شبانه روزی غرب تهران و یا حتی اعزام برقکار شبانه روزی شرق تهران را نیز دارد. تنها کافی‌ست تماس بگیرید.

در تعمیر آیفون تصویری باید چه نکاتی رعایت شود؟

  1. اگر گوشی را برداشتید و صدای صوت یا هم‌هم شنیدید مشکل از میکروفون است و باید تعویض شود.
  2. اگر در آپارتمان و ساختمان شما خرابی مشترک وجود داشت مشکل از پنل می‌باشد. خیلی کم پیش می‌آید که تمام واحدها باهم معیوب شوند.
  3. اگر تصویر نداشتید، ولتاژ ورودی برد تصویر توسط سیم های مشکی و قرمز را بررسی کنید.
  4. سعی کنید تا جایی که میتوانید برد را تعمیر کنید و کمتر سمت تعویض قطعات بروید.
  5. جهت تعویض و تعمیر میکروفون پشت آن را با چسب حرارتی پوشش دهید.
  6. اگر هوک آیفون تصویری به مشکل خورد سعی کنید آنرا تعویض کنید. چرا که بعد از شستشوی آن یکی، دوماه بیشتر دوام نمی‌آورد.
تعمیر آیفون تصویری در محل

هزینه تعمیر آیفون تصویری

هزینه تعمیر آیفون تصویری به برند دستگاه و قطعه خراب شده آن بستگی دارد. همچنین باید به این مسئله توجه کرد که اگر دستگاهتان قدیمی باشد و قطعه آن یافت نشود باید جایگزین آن از دستگاه های دیگر پیدا شود و جایگزین کردن آن نیازمند تست و آزمون و خطا کردن است.

اگر برای اولین بار بخواهید آیفون تصویری خود را وصل کنید به مواردی مانند: سیم برق، و دسمزد سیم‌کش هم اضافه می‌شود. در این بین، هزینه تعمیر آیفون تصویری کوماکس کمی گرانتر از برند های دیگر است. جهت تعمیر آیفون تصویری خود می‌توانید با فازینو در بخش شماره تلفن برقکار تماس بگیرید.

برند های معروف آیفون تصویری موجود در ایران

  1. آیفون تصویری کوماکس
  2. سیماران
  3. پاناسونیک
  4. الکتروپیک
  5. سوزوکی
  6. سامسونگ
  7. کالیوز
  8. اف اف تکنولوژی
  9. تکنما
  10. تابا الکترونیک

جمع بندی

توصیه ما به شما این است که تعمیر آیفون تصویری خود را به افرادی که به آن‌ها اعتماد دارید بسپارید، چرا که ممکن است قطعات بی کیفیت را جایگزین قطعه آسیب دیده شما کنند و اینکار به ضرر شماست، چرا که مدتی طول نمی‌کشد که دوباره نیاز به تعمیر پیدا می‌کند. در ثانی افراد ناوارد صدمات جدی تری به دستگاه شما وارد می‌کنند.

فازینو یکی از بهترین شرکت‌ها با نیروهای مجرب و کاربلد در زمینه اعزام برق کار به محل می‌باشد. که مشکلات برقی منزل و محل کار شما را در سریع‌ترین زمان ممکن برطرف می نماید. برای ارتباط با متخصصین ما کافیست با شماره های زیر در ارتباط باشید.

تعمیر آیفون تصویری ، تعمیر آیفون تصویری شبانه ورزی 24 ساعته ، تعمیر آیفون تصویری تهران ، تعمیر آیفون تصویری سیار ، تعمیر آیفون تصویری شمال تهران ، تعمیر آیفون تصویری شرق تهران ، تعمیر آیفون تصویری غرب تهران ، تعمیر آیفون تصویری جنوب تهران، تعمیر آیفون تصویری ساختمان

تعمیر آیفون تصویری جنوب تهران ، تعمیر آیفون تصویری شمال تهران ، تعمیر آیفون تصویری شرق تهران ، تعمیر آیفون تصویری غرب تهران، خدمات تعمیر آیفون تصویری ساختمان ، تعمیر آیفون تصویری ماهر شبانه روزی ، اعزام فوری تعمیر آیفون تصویری تهران ،تعمیر آیفون تصویری سیار شبانه روزی

1/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0912 75 25 7730919 44 70 774