شماره تلفن برقکار

برقکاری، عملی بسیار مهم و حیاتی است به نحوی که اگر در انجام آن از نیروی متخصص و باتجربه بهره نگیرید ممکن است تا سال‌های سال دچار مشکلات مربوط به سیم کشی ساختمان و فیوز و برق شوید.

اگر نیاز به شماره تلفن برقکار دارید، همکاران ما در مجموعه فازینو آماده کمک و خدمت رسانی به شماست. شماره تلفن برقکار سیار ما در مجموعه فازینو:

  شماره تماس برقکار شبانه روزی سیار 09127525773

شما با تماس از طریق شماره ذکر شده می‌توانید در تمان ساعات شبانه روز در طول مدت زمان حداکثر 30 دقیقه، در هر کجای تهران که باشید، برقکار سیار را به محل خود اعزام کنید.

در حقیقت مجموعه فازینو آماده اعزام برقکار سیار به شرق، غرب، شمال یا جنوب تهران در هر ساعتی از شبانه روز است. این در حالی است که مجموعه فازینو قادر است ارسال برقکار رفع اتصالی ، برقکار ساختمان ، برقکار تعمیرات دوربین مداربسته و غیره را در سریع‌ترین زمان ممکن به شما برساند تا مشکلات اضطراری شما را رفع کند.

شماره برقکاردر مواقع اضطراری برای تماس با برقکار شبانه روزی باید چه کاری کنیم؟

اگر در حال ساخت یک ساختمان هستید، یا تصمیم به بازسازی واحد خود را دارید و یا حتی اگر سیم‌های برق منزل شما دچار اتصالی جزئی شده‌اند و شما قادر به حل مشکل نیستید، احتمالا اکنون زکانی است که شما به دنبال یک برقکار حرفه ای ساختمان هستید.

حتما می‌دانید که یافتن یک برقکار که هم در کار خود مهارت کافی را داشته باشد و هم خوش قول بوده و به نوعی در موعد مقرر کار را تحویل دهد، این روزها کار بسیار سختی شده است. همکاران ما در مجموعه فازینو این نوید را به شما می‌دهند که در سریع‌ترین زمان ممکن به محل شما آمده و مشکل شما را شناسایی یا رفع کنند.

هم‌چنین فازینو، تجربه همکاری در پروژه‌های ساختمانی بزرگ و زیادی را در کارنامه خود دارد. همکاری با مجموعه‌هایی چوم دلند، ماکیتا و رونیکس از افتخارات مجموعه ما محسوب می‌شود.

برای ارتباط با کارشناسان فازینو با شماره زیر تماس بگیرید:

09127525773 همین حالا با برقکار سیار تهران تماس بگیرید

شماره تلفن برقکار ساختمان

سیم کشی ساختمان که کاری اصولی و کاملا تخصصی است نباید توسط افراد تازه کار انجام گیرد. برقکاری ساختمان شامل موارد زیر می‌شود:

  • سیم کشی به صورت روکار و توکار
  • جابه جایی و طراحی محل قرارگیری کلید و پریزها
  • رفع ایرادهای قطعی و اتصالی کلید و پریزها
  • تعمیر جعبه تقسیم و فیوزهای برق
  • سیم کشی کامل ساختمان با برق سه فاز و یا تک فاز

در چه مواقعی نیاز به برق کار ساختمان داریم؟

لازم است بدانید در چه مواقعی می‌توانید به یک برقکار ساختمان مراجعه کنید و سراغ متخصصان دیگر نروید. مواقع اضطراری که نیاز به برقکار ساختمان و شماره تلفن برقکار پیدا می‌کنید به شرح زیر است:

  1. هنگام ساخت ساختمان نیاز به برقکار برای لوله کشی برق و سیم کشی و برقکاری ساختمان داریم.
  2. برای طراحی و نصب کلیدپریزهای ساختمان
  3. وقتی سیم‌های برق یا فیوزها اتصالی کرده باشند.
  4. در مواردی که به علت‌های مختلف مانند نوسازی آپارتمان، سقف کناف، اضافه کردن کولر گازی و موارد دیگر، نیاز به سیم کشی وجود دارد.

شماره تلفن برقکار ساختمان:                                                    091275235773

شماره تلفن برقکار شبانه روزی

حال که راه های برقرای ارتباط با برقکاران و تعمیرکاران فازینو را دریافتید، می‌توانید در مورد مابقی ابعاد برقکاری محل زندگی یا کار خود نیز اطلاعاتی کسب کنید. برقکاری و سی کشی یکی از کارهایی است که در 90 درصد مواقع نیاز به تخصص بالای تعمیرکار دارد.

لوازم مورد نیاز برای یک برقکار شبانه روزی چه مواردی هستند؟

برخی از لوازم هنگام برقکاری و یا حتی تعمیرات آیفون تصویری ضروری هستند. در مواقع ضروری امکان رفتن به مغازه و خرید لوازم برای شروع تعمیرات ممکن نیست. در نتیجه یک برقکار شبانه روزی تهران ملزم است تا موارد زیر را به همراه داشته باشد:

  1. انواع فیوز
  2. انواع کلید و پریز
  3.  ریل
  4.  انواع سیم و کابل
  5.  فنر سیم کشی

شماره تلفن برقکار شبانه روزیابزار مورد نیاز برقکار شبانه روزی

ابزار همراه یک برقکار نتیجه کار او را نشان می‌دهند. قطعا داشتن یک جعبه ابزار کامل و جامع، کار شما را در تعمیراتی مانند تعمیرات دوربین مداربسته راحت‌تر می‌کند.

  • سیم چین
  • انبردست
  • فازمتر
  • چسب برق
  • ولت متر
  • انواع پیچ گوشتی
  • لامپ تست
  • دریل شارژی
  • انواع پیچ و رولپلاک و واشر
  • دستگاه پرس سرسیم
  • قیچی کابل بر
  • کاتر و کابل لخت کن

برای تماس با برقکار شبانه روزی شرق تهران ، برقکار شبانه روزی جنوب تهران،برقکار شبانه روزی شمال تهران و برقکار شبانه روزی غرب تهران می‌توانید با شماره‌ زیر تماس بگیرید.

شماره تلفن برقکار : 09194470774

شماره تلفن برقکار در مجموعه فازینو

گروه فازینو متشکل از ماهرترین و باتجربه‌ترین برقکاران تهران است و آماده همکاری با سازمان‌ها و افراد است. برای ارتباط با برقکاران مجموعه فازینو با شماره تلفن 09194470774 تماس بگیرید.

شماره تلفن برقکار فوری در تهران چند است؟

جهت اعزام برقکار به محل، تنها کافیست با شماره تلفن برقکار در سامانه فازینو تماس بگیرید و از خدمات ما برخوردار شوید. تیم فازینو با اعزام برقکار فوری به تمام نقاط پایتخت و حومه، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. تماس با: 09194470774

بعد تماس با شماره تلفن برقکار، چند دقیقه طول می کشد تا برقکار به محل برسد؟

با تماس با مجموعه فازینو تنها لازم است دقیق ترین آدرس از محل کار یا زندگی خود که دچار مشکلات برقی شده است به ما بدهید. برقکاران فازینو در کمتر از 30 دقیقه در محل حاضر خواهند شد.

4/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0912 75 25 7730919 44 70 774