نصب و تعمیر دوربین مدار بسته

نصب دزدگیر اماکن؛ با توجه به سخت‌تر شدن زندگی و با ارزش شدن لوازمات خانگی و شخصی، بعضی از افراد به فکر دزدی یا سرقت اموال خانه‌های دیگران هستند و یا با توجه به  نوسانات قیمتی روزافزونی که اشیاء‌ها و کالاها در پیش گرفته‌اند، بسیاری از اشخاص برای گذراندن زندگی روزمره خود دست به سرقت می‌زدند. اما برای محافظت کردن از لوازمات شخصی و خانگی، روش‌های گوناگونی وجود دارد که یکی از این روش‌ها نصب دزدگیر اماکن توسط برقکار سیار است.

دزدگیر اماکن چیست؟

یکی از سیستم‌های حفاظتی محبوب که بسیاری از ساختمان‌ها و اماکن نصب می‌کنند، دزدگیر است که امروزه عنوان نصب دزدگیر اماکن را به خود اختصاص داده است. در بسیاری از ساختمان‌ها و اماکن، اشیاء‌ و لوازم قیمتی نظیر طلا، سکه، دلار و غیره وجود دارد که در نگاه اول سارقین به دنبال این اشیاء می‌گردند. همچنین امکان دارد فرد دارای اماکن تجاری و کسب کاری نظیر طلافروشی، صرافی، بانک و از قیبل را دارا باشد که بهشت سارقین به حساب می‌آید. 

نصب دزدگیر اماکن در این هنگام می‌تواند دست سارقین را کوتاه کند و در صورتی که فردی قصد دزدی یا سرقت از ساختمان یا اماکن را داشته باشد، توسط سنسورهایی که در دزدگیر به کار رفته است آژیرهایی به صدا در می‌آید تا صاحبان و اشخاصی که در آن محیط زندگی می‌کنند از وجود سارقین مطلع شوند.

در گذشته دزدگیر اماکن فقط به صورت آلارم یا آژیر بوده است؛ اما امروزه با نصب دزدگیر اماکن علاوه بر آلارم، این قابلیت هم وجود دارد که شما می‌توانید شماره تلفنی را برای دزدگیر مشخص نمایید تا در هنگام وقوع، به شماره تلفن زنگ بزند و وی را از وجود سارقین آگاه سازد. با نصب دزدگیر پیشرفته اماکن این قابلیت هم برای شما محقق می‌شود تا بتوانید پلیس را از وجود سارقین در منازل یا امکان شخصیتان مطلع سازید یا بتوانید پیغام از پیش تعیین شده‌ای را برای آن‌ها بازگو کنید.

آموزش نصب دزدگیر اماکننصب دزدگیر اماکن به چه صورت است؟

اتصالاتی که در نصب دزدگیر اماکن استفاده می‌شود به دو صورت سیمی و بی‌سیم است. دتکتورها و چشمی دزدگیر، آژیر یا آلارم دزدگیر، سنسورها و همه و همه به دو نوع بی‌سیم و با سیم تولید می‌شوند و این امر درباره کنترل پنل هم صدق می‌کند. لازم به ذکر است بدانید؛ اگر کنترل پنلی را انتخاب نمایید که تجهیزات دزدگیر اماکن به صورت سیمی به آن متصل می‌شود، قابلیت ریموت یا اتصال از راه دور برای مخاطبان مهیا نیست؛ اما قابلیت ریموت فقط به مشتریانی ارائه می‌شود که در تجهیزات دزدگیر اماکن خود از اتصال بی‌سیم استفاده نمایند.

همچنین، کابل تلفن چهار زوج و دو زوج از رایج‌ترین و پرکاربردترین کابل‌ها برای نصب دزدگیر به حساب می‌آیند. شایان به ذکر است که، شما می‌بایست در هنگام خرید تجهیزات دزدگیر به فرکانس کاری تجهیزات و کنترل پنل توجه ویژه داشته باشید. اتصالات بی‌سیم برای تجهیزات دزدگیر در فرکانس 866 و 433 و 315 روانه بازار می‌شود.

اگر به فکر محافظت و نصب دزدگیر اماکن برای ساختمان هستید، پیشنهاد می‌شود که حتما با مشاورین مجرب فازینو در ارتباط باشید.

اصول مهم در هنگام نصب دزدگیر اماکن

در هنگام نصب دزدگیر اماکن باید به موارد ویژه‌ای توجه داشته باشید تا خیالتان از این بابت همیشه راحت و آسوده باشد و یا به گونه‌ای، از مشکلات از پیش تعیین شده جلوگیری کنید.

  • نصب اصولی پنل مرکزی
  • سیم‌کشی اصولی و نصب دزدگیر اماکن
  • اتصال اصولی چند چشمی به یک زون در دزدگیر اماکن
  • مکان‌ها مناسب برای نصب چشمی دزدگیر
  • استفاده از سنسورهای خوب و با کیفیت
  • استفاده از نصاب با تجربه

نکته: برای اینکه سیم‌کشی به بهترین شکل ممکن انجام شود، باید از یک برقکار حرفه ای ساختمان کمک بگیرید.

نصب کنترل پنل در دزدگیر اماکن

همانطور که تا به حال متوجه شده‌اید، کنترل پنل یکی از مهمترین‌ترین تجهیزات دزدگیر اماکن محسوب می‌شود یا به گونه‌ای قلب دزدگیر اماکن به حساب می‌آید. از این رو برای نصب کنترل پنل باید بسیار هوشمندانه باشد که  مراحل آن به شرح ذیل است:

  • سنسورها یا چشمی دزدگیر بتواند کنترل پنل را پوشش دهد.
  • کنترل پنل در دسترس عموم نباشد.
  • دور از دست سارقین نگهداری شود.
  • با استفاده از ریموت فعال و غیر فعال شود.
  • تهویه هوا داشته باشد.
  • امکان کابل‌کشی داشته باشد.

نصب کنترل پنل در دزدگیر اماکن و منازلنتیجه

همانطور که می‌دانید، نصب دزدگیر اماکن یکی از مهم‌ترین روش‌ها برای حفاظت از وسایل یا اشیاء ساختمان به حساب می‌آید، اما شاید این مورد خواهان تخصص و تجربه باشد که در این راه فازینو می‌تواند شما را کمک کند. همچنین، برای کسب اطلاعات و خدمات بیشتر می‌توانید به صفحه خدمات مراجعه کنید.

امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0912 75 25 7730919 44 70 774