برقکار ساختمان سینا

محله سینا از جمله مناطقی است که که تحت پوشش فازینو می‌باشد. شما می‌توانید برای رفع مشکل خود در این منطقه به راحتی با شماره تلفن برقکار ساختمان سینا 09127525773 تماس حاصل فرمایید و مشکل خود را به برقکار ساختمان سینا تیم فازینو اعلام کنید. نیروی ما در کمتر از 15 دقیقه به محل اعزام می‌شود و مشکل را برطرف می‌کند.

انسان زمانی قدر برق را بیشتر می‌داند که به مدت چند دقیقه نتواند از برق استفاده کند و در واقع برق رفته باشد. در این صورت، از آنجایی که تمامی کارها و امور روزمره مردم، چه در خانه، چه محل کار و چه در اماکن دیگر به برق وابسته است، مختل می‌شود. لازم به ذکر است که، قطعی برق تنها در چند ماه از سال رخ می‌دهد، اما آزاردهنده است. همچنین در موارد دیگر اتفاقاتی مثل آتش سوزی، مشکلات اتصالی برق، مشکل سیم کشی اشتباه و غیره باعث احتیاج مردم به برقکار ساختمان سینا می‌شود.

اعزام برقکار ساختمان در منطقه 10 تنها با یک تماس با شرکت اعزام برقکار شبانه روزی سیار فازینو تماس : 09127525773

برقکار ساختمان سینا

از دیگر خدمات فازینو میتوان به اعزام برقکار ساختمان آزادی ، برقکار ساختمان رودکی ، برقکار ساختمان امام خمینی ، برقکار ساختمان قصرالدشت میتوان اشاره کرد

تیم فازینو قصد دارد با پوشش حداکثری در مناطق مختلف پایتخت، مشکلات برق ساختمان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف کند. تیم فازینو را همراهی کرده و شماره تلفن برقکار ما را یادداشت کنید تا در مواقع ضروری با ما تماس داشته تا در کمتر از نیم ساعت یک سیم کش ساختمان سینا در منزل یا محل کارتان اعزام کنیم.

هزینه خدمات برقکار ساختمان سینا در فازینو به چه صورت است؟

مهم‌ترین موضوع هنگام درخواست یکی از خدمات سیم کش ساختمان سینا، داشتن اطلاعات در رابطه با هزینه آن است. باید خدمتتان عرض کنیم که، فازینو بر خلاف دیگر رقبای خود، هزینه ایاب و ذهاب دریافت نمی‌کند. این بدان معناست که، شما تنها هزینه خدمات برقکاری را طبق تعرفه اتحادیه برقکاران پرداخت می‌کنید.

هزینه برقکاری برای خدماتی مانند سیم کشی روکار و توکار متری 5500 الی 6500 تومان است. همچنین برای تعویض کلید و پریز ساختمان برای هر عدد 6000 تومان است.

لازم به ذکر است، اگر هم نیاز به برقکار ساختمان سینا برای نصب کلید و پریز به همراه سیم کشی و قرار دادن قوطی دارید، برای هر عدد باید 8000 تومان پرداخت نمایید. دستمزد برقکاران فازینو بنا به نرخ بازار بین 80 تا 900 هزار تومان متغیر است. برای استعلام هر یک از موارد بالا می‌توانید با اتحادیه و صنف برقکاران پایتخت تماس بگیرید.

مطلب پیشنهادی: برقکار شبانه روزی تهران و برقکار سیار

خدماتی که برقکار ساختمان سینا در فازینو ارائه می دهد

برقکار ساختمان در موارد زیر می‌تواند به شما ارائه خدمت داشته باشد:

  • پیدا کردن عیب سیم و رفع اتصالی سیم کشی برق
  • نصب، تعمیر و تعویض کلیدهای برق
  • خدمات سیم کشی صنعتی و ساختمانی
  • برای کلیدها، انشعاب جدید ایجاد کند.
  • نصب انواع لوستر
  • تعمیر و نصب تابلو برق
  • خدمات سیم کشی تلفن ثابت و وای فای
  • تعمیر فیوز و جعبه تقسیم
  • نصب و تعمیر یخچال، هود کولر برقی گازی، ماشین ظرفشویی و لباسشویی
برقکار ساختمان سینا

اعزام سیم کش و برقکار ساختمان سینا

تیم حرفه‌ای و توانمند فازینو در 24 ساعت شبانه روز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. کافیست با شماره 09194470774  تماس گرفته و مشکلات برقی ساختمان یا منزل خود را به همکاران ما گزارش دهید. در صورتی که مشکل جزئی باشد، تیم ما شما را یاری کرده تا مشکل را به دست خودتان حل کنید، در غیر این صورت بین 15 الی 30 دقیقه همکاران ما در محل مد نظر شما حاضر خواهند شد.

برای خدمت

برقکار شبانه روزی (خدمات برقکاری ساختمان در سینا) تهران

از ما قیمت بگیرید و در کمترین زمان ممکنه سفارش خودتون رو ثبت کنید.

برقکار در سینا، برقکار شبانه روزی در سینا، برقکار سیار در سینا، برقکار شبانه روزی ساختمان در سینا، برقکار ساختمان سینا، برقکار سیار ساختمان سینا، برقکار فوری در سینا، برقکار سیار شبانه روزی در سینا، برقکار ساختمان شبانه روزی در سینا، برقکار شبانه روزی سیار در سینا، برقکار ساختمان سیار در سینا

برق کار در سینا، برق کار شبانه روزی در سینا، برق کار سیار در سینا، برق کار شبانه روزی ساختمان در سینا، برق کار ساختمان سینا، برق کار سیار ساختمان سینا، برق کار فوری در سینا، برق کار سیار شبانه روزی در سینا، برق کار ساختمان شبانه روزی در سینا، برق کار شبانه روزی سیار در سینا، برق کار ساختمان سیار در سینا

امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0912 75 25 7730919 44 70 774